Sunday, August 03, 2014

НАЙ-СКАПАНОТО ЛЯТО

Тази година не усетих лятото. Нямаше и как да го усетя, докато планирахме сватбата на Али, докато се карах със сестра ми, докато организирах събития, в които нямаше да участвам, докато работех неща, които не обичам. Наистина нямаше как да се получи, дори да бях положила усилия - а аз не положих. 

Още в края на май започнаха да се търкалят по фейсбук стените на хората снимки от морета, коктейли, плажове, пътувания, дълги уикенди, къси уикенди, вълнуващи преживявания. Аз през това време публикувах саркастични и полу-забавни страници и разсъждавах над това как се измерва самотата във времето на социалните мрежи. Не можах да открия точната метрика. 


От лятото, за щастие, остава само месец, а аз не го усетих и съм адски тъжна заради това.

No comments: