Wednesday, December 07, 2011

Reality check


Компютърните игри развиват стратегическото мислене и фината моторика на пръстите. Виждаш някой от лошите, някакъв неврон за стотни от секундата изпраща информация до показалеца, прицелваш се, клик и лошият се размазва с кръв и трясък на монитора.

На мен като малка не ми даваха да играя такива игри. Имах една игра с ралита за Атари-то, но много бързо ми омръзна. После почнах да свиря на пиано.

Свиренето на пиано развива стратегическото мислене и фината моторика на пръстите. Виждаш някакви точки, чертички и ченгелчета и някакъв неврон изпраща информация от мозъка до мозъка: „Аре бе, да не си мислиш, че ще станеш следващия Моцарт“. После свириш.

Като малка не че не ми даваха да свиря на пиано, а просто нямаше на какво да свиря. За сметка на това гледах много „Том и Джери“.

Анимационните филми развиват въображението. Аз като малка гледах анимационни филми с часове. После някакви неврони, информация, знаеш – и си въобразявах, че съм адски добра в компютърните игри и пианото.

После пораснах и вече в нищо не бях добра.  

No comments: